• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

Yeni profil mesajları

merhaba hocam banada verebilirmisin hesap ?
NeoF
NeoF
Bak dostum,mesajından bir üstüne hesap yok diye yazdım,gelince vereceğim kaçmıyorum.
Sa bende oyun yüklü ama aktivasyon lazım rica etsem bana yardımcı olurmusun ?
Formdakilerin hepsini yaptım. Update 7 yüklü. Ama launch basınca tepkisizlik oluyor. Moddata sildim launch basınca tekrar geliyor. Tepkisizlik sorunu çözen yok mu.
Selamun Aleyküm Ben Bir Sorun Paylaşıcam Ben Fifa 19 forma Yamasında Deplasman Formalarının Font Renklerini Ayarlıyamıyorum Yardım Bekliyorum
bir şey söylicem sen kaç yaşındasın ben 11 he birde ben yaptım yine aynı sorunla karşılaşırsam yaparım Çok TEŞEKKÜRLER
Arkadaşlar Müjdemi İsterim! FIFA 20 Crack'i muhtemelen çok yakında kasım ayında bizlerle buluşacak. Sebebi CODEX Borderlands 3'ü kırdı. Ve Borderlands 3'ün Koruma sisteminin FIFA 20'yle aynı olduğu biliniyor. Eğer haber doğruysa,muhtemelen en geç 1 hafta içinde FIFA 20 Crack'i çıkacaktır. İyi günler
Guncellemeyle yüzler geldimi sende
rcpcndncr
rcpcndncr
Bende PS4 var bize daha gelmedi. Ama gördüğüm kadarıyla PC'ye geldi güncelleme, bi kontrol et
Krampon yaması ve kareografi nasıl yapılıyor nasıl düzenleniliyor biliyor musun ?
fifa 20 için offline aktivasyon yapmak istiyorum fakat origin account nasıl alabilirim? özel mesaj atar mısınız?