• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

FIFA18 Superiority Patch 18 V2 Hakkında Bilgilendirme!

reqoda

Superiority Patch Yapımcısı
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
893
Beğeniler
770
Yaş
18
Konum
Ankara
Origin ID
Reqoda
#1
2018 yılının başından bu yana ekip olarak gerçekten Türkiye'de hiç bir yama ekibinin yapamayacağı işlere imza attık. Bunların hepsi sizler içindi ama artık ardı arkası kesilmeyen sorunlardan dolayı düzgün bir yama programı çıkana kadar yama yapmayı bıraktığımı açıklamak istiyorum. Affınıza sığınarak V2'nin yayınlanmayacağını duyuruyorum :(

Sizden ricam eleştiri yapıyorsanız da seviyeli bir şekilde olsun lütfen!

En son karşılaştığım problem; milli takıma giden oyuncular geri gelmiyordu hiç. 1 haftadır onun üzerinde çalışıyordum lakin çözemedim. :(
 

EAli

Aktif Üye
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
158
Beğeniler
116
Yaş
18
#2
Yaptığınız her şey için teşekkürler hala takipteyiz
 

AKG

Aktif Üye
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
236
Beğeniler
145
Yaş
21
#3
hocam v2 den önceki yamayı nerden bulurum sadece türkiye ve süper kupanın bulunduğu cl topu felan olan
 

samirr

Aktif Üye
Katılım
2 Eki 2017
Mesajlar
51
Beğeniler
38
Yaş
27
Konum
Antalya
#7
kardeşim helal olsun sana bu kadar yaptıklarında yeter sen canını sıkma yapacak bişey yok belliki uğraştın ama olmadı bekleriz.. takipteyimm
 

KTFootballer

Moderatör
Yönetici
Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
707
Beğeniler
1,131
Konum
Ankara
Origin ID
HundjagerKN
#8
Helal olsun kardeşim , sen zaten elinden gelenin fazlasını yaptın.
Yeni yama aracı çıkınca inşallah hatasız bir şekilde çıkartırsın.
 
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
32
Beğeniler
7
Yaş
36
#9
yinede herşey için tşkrler, artık fifa 17'den beri süre gelen yama yapılmasın diye yapılan engellere, çıkmayan programlara rağmen verdiğiniz emeklere tşkrler sağlıcakla kalın :)
 
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
48
Beğeniler
39
Yaş
22
Origin ID
mertbuhur
#10
Yapılan her şey için teşekkürler, ellerinize emeklerinize sağlık. Eldeki tüm imkanlar ile ancak bu kadar yapılırdı zaten sizleri iyi anlıyorum. Fifa’nın bu politikası yüzünden oyunları 1-2 sene geriden takip edecez bu gidişle.
 

Gönüldaş

Tanınan Üye
Katılım
6 Eki 2017
Mesajlar
577
Beğeniler
518
Origin ID
Gönüldaş
#11
2018 yılının başından bu yana ekip olarak gerçekten Türkiye'de hiç bir yama ekibinin yapamayacağı işlere imza attık. Bunların hepsi sizler içindi ama artık ardı arkası kesilmeyen sorunlardan dolayı düzgün bir yama programı çıkana kadar yama yapmayı bıraktığımı açıklamak istiyorum. Affınıza sığınarak V2'nin yayınlanmayacağını duyuruyorum :(

Sizden ricam eleştiri yapıyorsanız da seviyeli bir şekilde olsun lütfen!

En son karşılaştığım problem; milli takıma giden oyuncular geri gelmiyordu hiç. 1 haftadır onun üzerinde çalışıyordum lakin çözemedim. :(
Hocam verdiğiniz emekler için size ve yamada emeği geçen tüm dostlara teşekkürler. Düzgün bir yama programı çıkana kadar yama yapmamanız doğru bir karar fakat yama programının çıkacağı da meçhul galiba?
 

reqoda

Superiority Patch Yapımcısı
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
893
Beğeniler
770
Yaş
18
Konum
Ankara
Origin ID
Reqoda
#12
Hocam verdiğiniz emekler için size ve yamada emeği geçen tüm dostlara teşekkürler. Düzgün bir yama programı çıkana kadar yama yapmamanız doğru bir karar fakat yama programının çıkacağı da meçhul galiba?
Moddingway fotoğraflar paylaşıyor artık onlara kalmış durumdayız.
 

Onur.G

Site Yöneticisi
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
4,163
Beğeniler
2,694
#14
@reqoda kardeşim sıkıntı yok sen bi imkansızı başarmak istedin ki imkanlar da çok sıkıntılıydı. önceki yayınlamış olduğun paketler bile mucizeydi bu kısıtlı imkanda. cansın kardeşim seviliyorsun :) :)
 

cgr.gln

Yeni Üye
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
2
Yaş
22
#15
Ellerinize emeğinize sağlık. Gerçekten herkesin minnettar olduğuna eminim. Umarım daha imkanlı zamanlarda tekrar emeklerinizi ve paylaşımlarınızı görürüz. Her şey için sağolun!
“Mümkün olanı başarmak için, imkansızı denemek gerekir.” Hermann Hesse
 

cuhaismail

Site Yöneticisi
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
2,651
Beğeniler
6,532
#17
Geçmiş olsun kardeşim, hiçbir şey için kendini üzmek zorunda değilsin yama olayı böyledir bazen olmuyorsa olmuyordur... Her zaman bizim için kıymetlisin eline emeğine sağlık...
 

DoctorL

Tanınan Üye
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
911
Beğeniler
550
Konum
Adana
Origin ID
DoctorLL
#19
2018 yılının başından bu yana ekip olarak gerçekten Türkiye'de hiç bir yama ekibinin yapamayacağı işlere imza attık. Bunların hepsi sizler içindi ama artık ardı arkası kesilmeyen sorunlardan dolayı düzgün bir yama programı çıkana kadar yama yapmayı bıraktığımı açıklamak istiyorum. Affınıza sığınarak V2'nin yayınlanmayacağını duyuruyorum :(

Sizden ricam eleştiri yapıyorsanız da seviyeli bir şekilde olsun lütfen!

En son karşılaştığım problem; milli takıma giden oyuncular geri gelmiyordu hiç. 1 haftadır onun üzerinde çalışıyordum lakin çözemedim. :(
Kardeşim eline,emeğine sağlık sen en iyisini yaptın bu koşullarda. Kusura bakma yardımcıda olamadım hayatımda sorunlar yaşadığım için. Umarım yakın zamanda program çıkarda daha güzellerini yapabilirsin.