• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

PES 6 Yeni Sezon Yaması (PES6 Super Stars Patch 2018/2019)

xckralmotus

Tanınan Üye
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
415
Beğeniler
215
Yaş
22
Origin ID
xckralmotus
#1
Eski bilgisayarınız varsa ve yeni çıkan futbol oyunlarını oynayamıyorsanız üzülmeyin!!!

Pro Evolution Soccer 6, ah ah ne günlerdi :) belki bugünkü yeni çıkan futbol oyunları kadar gelişkin olmamasına rağmen hala dünyada oynayanı çok olan bir oyun desem yanlış olmaz ki hala her yıl oyuna yeni yıl yaması çıkıyor.

Arapların yaptığı bir yama ve oyundaki birçok şeyi değiştirmeyi başarmışlar ki bunlardan hiç şüphesiz yeni nesil arap spikerin yamada bulunması :) Peki nasıl bir yama bu derseniz?


videosu bulunmakta inceleyin.

İndirmek isteyen arkadaşlar için;
Part1 :
https://cutpaid.com/qFhPu09 (1 GB)
Part2 : https://cutpaid.com/mldaUJ (717 MB)
Belgeler Dosyası : https://cutpaid.com/64nm (701 KB)

Kurulumu basittir arkadaşlar anlatayım
1. İndirdiğiniz Part1 ve Part2 rar dosyalarını oyunun kurulu olduğu yere atın.
2. Belgeler dosyasını ise Belgelerim/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/ save/folder1 dosyasının içine atın.
3. Oyunun kurulu olduğu yere gidin Kitserver klasörüne girip setup.exe yi çalıştırın önce Remove sonra ise Pes6.exe seçip Install yapın. Aşağıda sırası ile gösterdim.
Ekran Alıntısı.JPG

İyi oyunlar umarım yararı olur arkadaşlarımıza :)
 

Son düzenleme:

xckralmotus

Tanınan Üye
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
415
Beğeniler
215
Yaş
22
Origin ID
xckralmotus
#2
bu dönemde kaldı mı bilgisayarı çok kötü olan bilmiyorum ama oyunu sevenler içinde paylaşmış oldum :) iyi oyunlar umarım yararı olur diyeyim :D
 

xckralmotus

Tanınan Üye
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
415
Beğeniler
215
Yaş
22
Origin ID
xckralmotus
#7
PES 6 ile çektiğim videoları da bu konuda paylaşırım görmeyen arkadaşlar görmüş olur :)
 

kayansait

Aktif Üye
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
434
Beğeniler
103
Yaş
18
#10
aynen öyle en son 13 sonra pes çöküş yaşadı sonra hiç oynamadım pesi sürekli fifa 14 15 16 17 18 19 yerini aldı onun :)
Fifa, 2008'den beri oynuyorum. Tek sevmediğim serisi 13 adamlar bunca seriden 13'ü yapamadı zaten millete yeni yeni futbol oyunlarına geniş çaplı geçince pes oynamaya başlamıştı( büyük çoğunluk) şimdi çok şükür gerçekcilik başta olmaz üzere detayları ve oynanışlarını herkes fark etmeye başladı Pes devri biteni çok oldu ama 6'yı sevdim gibi hoşuma gitti oynamak lazım :)
 

xckralmotus

Tanınan Üye
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
415
Beğeniler
215
Yaş
22
Origin ID
xckralmotus
#11
Fifa, 2008'den beri oynuyorum. Tek sevmediğim serisi 13 adamlar bunca seriden 13'ü yapamadı zaten millete yeni yeni futbol oyunlarına geniş çaplı geçince pes oynamaya başlamıştı( büyük çoğunluk) şimdi çok şükür gerçekcilik başta olmaz üzere detayları ve oynanışlarını herkes fark etmeye başladı Pes devri biteni çok oldu ama 6'yı sevdim gibi hoşuma gitti oynamak lazım :)
güzeldir kardeşim aynen FIFA 19 on numara bence PES bitti ya :(
 

cuhaismail

Site Yöneticisi
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
945
Beğeniler
1,284
Yaş
23
#12
PES 6 kendi dönemine göre PES 2019'dan çok çok daha iyi oyunmuş... Her oyunu kendi dönemi ve teknolojik imkanları çerçevesinde incelersek ben kesinlikle PES 6 derim... Oynayışa bakar mısın, Konami resmen geriye gitmiş...
 

xckralmotus

Tanınan Üye
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
415
Beğeniler
215
Yaş
22
Origin ID
xckralmotus
#13
PES 6 kendi dönemine göre PES 2019'dan çok çok daha iyi oyunmuş... Her oyunu kendi dönemi ve teknolojik imkanları çerçevesinde incelersek ben kesinlikle PES 6 derim... Oynayışa bakar mısın, Konami resmen geriye gitmiş...
katılıyorum abi sana kesinlikle. Oyun zamanın en iyisi hatta FIFA bile bu kadar oynanmazdı ne oldu ise pes 13 den sonra bozmaya başladı kendi görüşüm. FIFA zaten 14 oyunu ile bu zamana kadar benim için en önde futbol oyunu oldu :)
 
Katılım
14 Kas 2018
Mesajlar
26
Beğeniler
6
Yaş
24
#14
Pes tarihinin en iyi oyunudur. FIFA'yı geçtiği tek sürümdür. Ben 2006 versiyonunu oynuyorum arada nostalji hesabı. FIFA 99, FIFA 2002, FIFA 2005'de mevcut :)