• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

FIFA18 FIFA TURKISH PATCH || FULL SQUAD ÇIKTI! | BİTMİŞTİR

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
68
Beğeniler
12
Yaş
32
Konum
Balıkesir
Origin ID
OttomannSlap
#41
birde özel bır soru sorucam musadenız olursa hocam. ben teknık dırektor karıyer oynuyorum hamza yama altına yazmıs tum ıng premıer lıg tek dırektorlerı yapılmıstır dıye, ama karıyere gırerken jurgen klopp'u nasıl alıcam. kayıtlı olan yuzler cıkıyor o sayfada
 

DoctorL

Tanınan Üye
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
817
Beğeniler
431
Yaş
19
Konum
Adana
#42
birde özel bır soru sorucam musadenız olursa hocam. ben teknık dırektor karıyer oynuyorum hamza yama altına yazmıs tum ıng premıer lıg tek dırektorlerı yapılmıstır dıye, ama karıyere gırerken jurgen klopp'u nasıl alıcam. kayıtlı olan yuzler cıkıyor o sayfada
Onun kastı o değil hocam farklı bi olay. O Ekrana müdahale etmedi Hamza
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
68
Beğeniler
12
Yaş
32
Konum
Balıkesir
Origin ID
OttomannSlap
#43
internetten karıyer dosyaları ındırıyoruz atıyoruz onlarda sanırım squad yuzunden olmuyo demı kabul etmıyo cunku arızalı dosya dıyo
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
68
Beğeniler
12
Yaş
32
Konum
Balıkesir
Origin ID
OttomannSlap
#49
duzelttım tekrar kapatıp acınca duzeldı. bu senın squad dosyasında kapalı olan 3.formalar yok demı sadece transfer dosyası bunlar.
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
68
Beğeniler
12
Yaş
32
Konum
Balıkesir
Origin ID
OttomannSlap
#52
bırde şu sorunu çözebılırsenız cok ıyı olucak dostum. takımdan herhangı bırı mac ıcınde sarı kart gordugu zaman kırmızı kart gormus gıbı oluyor 1 mac ceza alıyor
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
68
Beğeniler
12
Yaş
32
Konum
Balıkesir
Origin ID
OttomannSlap
#55
bırde şu krampon olayını çözsenız cok guzel olucak ya kızılay dagıtmıs gıbı hepsı aynı kramponlardan gıyıyor
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
67
Beğeniler
14
Yaş
21
Origin ID
berat6134364
#58
@DoctorL Hocam oyuna bakarken bazı futbolcuların eski takımda olduklarını ve bazılarının serbest oyuncularda olduğunu fark ettim mesela trabzonspor için filip novak eski takımındaydı diğerlerini pek bakamadım ama bi bak istersen müsait zamanda yok dediğin bazı oyuncular eski takımında veya serbest statüde olabilir işine yarayabilir diye düşündüm
 

DoctorL

Tanınan Üye
Katılım
30 Eyl 2017
Mesajlar
817
Beğeniler
431
Yaş
19
Konum
Adana
#59
@DoctorL Hocam oyuna bakarken bazı futbolcuların eski takımda olduklarını ve bazılarının serbest oyuncularda olduğunu fark ettim mesela trabzonspor için filip novak eski takımındaydı diğerlerini pek bakamadım ama bi bak istersen müsait zamanda yok dediğin bazı oyuncular eski takımında veya serbest statüde olabilir işine yarayabilir diye düşündüm
Teşekkürler bakacağım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...