• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

FIFA19 Fifa 19 kasma sorunu

Katılım
18 May 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Yaş
27
#1
https://www.vatanbilgisayar.com/del...500u-2-7ghz-8gb-ram-1tb-hdd-4gb-15-6-w10.html
bilgisayarım bu
intel core i7 islemci 8 gb ram 4 gb ekran kartı AMD R7 m445
oyunda kariyer modda falan kasmıyor maça girene kadar. maça girince kasmalar oluyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olabılecek varmı .
ayarlarda düşük msaa kapalı 30 fps ye kilitle ve dx 11 yapmama ragmen kasıyor . yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
324
Beğeniler
78
Yaş
17
#5
Benim

İ3
4 GB ram
HD 6570 2 gb

Gram kasma yok ama oyuna girebilirsem :D ne cl de ne cl finalinde ne ligde kasmadı 2 3 sefer girdim dil seçme ekranını geçip bir sıkıntım olmadı bu özelliklerde kasması tuhaf kasanın içi toz almış olabilir fan dönmesini engelliyor da olabilir bir temizlet
 
Katılım
18 May 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Yaş
27
#6
Benim

İ3
4 GB ram
HD 6570 2 gb

Gram kasma yok ama oyuna girebilirsem :D ne cl de ne cl finalinde ne ligde kasmadı 2 3 sefer girdim dil seçme ekranını geçip bir sıkıntım olmadı bu özelliklerde kasması tuhaf kasanın içi toz almış olabilir fan dönmesini engelliyor da olabilir bir temizlet
Ya zaten chrome ye girsem bile fan açacak durumda . fifa 18 yuksek ayarlarda oynuyordum fakat bayadır kullanmıoyrum tozlanmış. havalandırma yerinde dıstan gorunen tozları aldım da içini açamıyorum garantisi var dıye yollayacagım pazartesi servise . sen ayarlarını soylesene bı onda deneyeyım
 
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
324
Beğeniler
78
Yaş
17
#7
Ya zaten chrome ye girsem bile fan açacak durumda . fifa 18 yuksek ayarlarda oynuyordum fakat bayadır kullanmıoyrum tozlanmış. havalandırma yerinde dıstan gorunen tozları aldım da içini açamıyorum garantisi var dıye yollayacagım pazartesi servise . sen ayarlarını soylesene bı onda deneyeyım
Tamam işte 60 fps al çözülmezse oyunun çözünürlüğünü düşür settingsden
 
Katılım
18 May 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Yaş
27
#10
Ekran kartına bağlı Directx benim ekran kartım 11 destekli senin neyse ona al msaa kapalı yap fps 60 al çözünürlüğü en düşüğe çek bu kadar hala devam ediyorsa bakıma gönder veya açılmış konulara bak forumda ko
fps 30 alınca 60 dan daha iyi performans alıyorum yalnız . benim ekran kartımın ney desteklı olduguna nasıl bakıcam :D
 
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
324
Beğeniler
78
Yaş
17
#11
fps 30 alınca 60 dan daha iyi performans alıyorum yalnız . benim ekran kartımın ney desteklı olduguna nasıl bakıcam :D
Aygıt yöneticisinden görüntü bağdaştırıcısına gir ekran kartın oradan yazar veya sağ tık özellikler de tam olarak verir sonra google yaz ne yazıyorsa orda destek kaç ögren
 
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
93
Beğeniler
20
#13
Benim

İ3
4 GB ram
HD 6570 2 gb

Gram kasma yok ama oyuna girebilirsem :D ne cl de ne cl finalinde ne ligde kasmadı 2 3 sefer girdim dil seçme ekranını geçip bir sıkıntım olmadı bu özelliklerde kasması tuhaf kasanın içi toz almış olabilir fan dönmesini engelliyor da olabilir bir temizlet
Reis sana zahmet oyun ayarlarını atarmısın bide ekran kartın nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2018
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
21
#18
dostlar orjinal fifa 19 oyunum nvidianını son ekran kartı güncellemesinden sonra bütün ayarlarda kasmaya ve bulanıklaşmaya başladı lütfen yardım eder misiniz